Блог
Находка на седмицата: Renault Laguna 2.0 CDTI N1
Тази седмица на фокус е Renault Laguna. С три варианта на каросерията и широка двигателна гама, представителят на френската компания Renault в средния клас осигурява сериозен избор.
Посоченият автомобил е проверен и сертифициран от световния лидер DEKRA. Докладът, който ще откриеш най-долу в материала е изготвен от оторизиран служител на DEKRA Експерт и включва визуална проверка на техническото състояние.
-
Двигател:
Препоръчителни са преди всичко дизеловите агрегати, предлагащи адекватно ниво на мощност и нисък разход на гориво. Дори по-малкият дизел със 110 к.с. dCi 110 FAP осигурява на автомобила съвсем приемливи динамични качества. Ако ви е нужен товарният потенциал на Grandtour, е по-добре да се насочите към двулитровия дизел със 150 к.с. Още повече динамика предлага двулитровият бензинов турбомотор с 204 к.с.
-
Каросерия:
Третото поколение на Renault Laguna изглежда свежо и дори футуристично. Класическите ценности на марката обаче са запазени – моделът изправя клиента пред избор между три версии на каросерията.
-
Изработка:
Що се отнася до качеството, може да се каже, че Laguna Phase III, която е изцяло нов проект на Renault, е изкачила ново стъпало и в тази насока. Вярно е, че в добре подредения и просторен интериор могат да се срещнат някои евтини пластмасови детайли, а старите екземпляри с доста километри зад гърба си рядко могат да прикрият признаците на възрастта. Индексът на Dekra за повредите обаче показва, че на практика Renault Laguna предлага отлична надеждност.
-
Безопасност:
Renault Laguna притежава всичко, от което се нуждаете. Асистент за движение в лентата и темпомат с поддържане на дистанция обаче няма да откриете дори след фейслифта от 2011 година.
-
Ходова част:
Солидна, но по-скоро с мека, отколкото с твърда настройка – ходовата част на повечето от различните моделни версии е по-подходяща за комфортно пътуване, отколкото за динамични изпълнения.
-
Надежност:
Според специалистите на Dekra, с Laguna III Renault успява да си осигури място сред призьорите. Уникална е опционалната система за завиване на четирите колела. Във всички групи моделът се представя в зелените зони. Малко повече от средното се износват спирачните накладки.
-
Честота на повредите:
Според специалистите, в категория от 50 000 до 100 000 км. се представя по-добре от средното ниво.
Доклада от DEKRA за този конкретен автомобил може да видите тук: Report_AmigoLeasing_2018_00032
Използвани са материали от: https://www.ams.bg/upotrebyavani