Обратно към всички статии
Находка на седмицата

Находка на седмицата: Honda Civic 1.4i, 99hp

Находка на седмицата: Honda Civic 1.4i, 99hp
Находка на седмицата: Honda Civic 1.4i, 99hp
Находка на седмицата: Honda Civic 1.4i, 99hp
Находка на седмицата: Honda Civic 1.4i, 99hp
Находка на седмицата: Honda Civic 1.4i, 99hp
Находка на седмицата: Honda Civic 1.4i, 99hp
Находка на седмицата: Honda Civic 1.4i, 99hp
Находка на седмицата: Honda Civic 1.4i, 99hp
Находка на седмицата: Honda Civic 1.4i, 99hp
Находка на седмицата: Honda Civic 1.4i, 99hp
Находка на седмицата: Honda Civic 1.4i, 99hp
Находка на седмицата: Honda Civic 1.4i, 99hp
Находка на седмицата: Honda Civic 1.4i, 99hp
Находка на седмицата: Honda Civic 1.4i, 99hp
Находка на седмицата: Honda Civic 1.4i, 99hp
Находка на седмицата: Honda Civic 1.4i, 99hp

Тази седмица на фокус е Honda Civic, впечатляваща с футуристичен дизайн, под който се крият солидна техника и просторен, гъвкав интериор.


Посоченият автомобил е проверен и сертифициран от световния лидер DEKRA. Докладът, който ще откриеш най-долу в материала е изготвен от оторизиран служител на DEKRA Експерт и включва визуална проверка на техническото състояние. Но преди да стигнеш до доклада ти предлагаме едно подбрано ревю на Honda Civic.

  • Двигател:

Единственият в гамата дизелов двигател е първият самостоятелно създаден от фирмата. 2,2-литровият четирицилиндров агрегат се характеризира с балансирана и равномерна работа, както и с нисък разход на гориво. Със своите 140 к.с. обаче той е малко по-мощен от безусловно необходимото за модел от компактния клас и съответно е по-скъп. Малко по-богат, но неособено голям избор предлага бензиновата гама от високооборотни мотори. Особено динамичен е атмосферният двулитров двигател на варианта Type R, който постига своите 201 к.с. при 7800 об./мин. Базовият мотор е 1,4-литров със 100 к.с. Между двата може да бъде открит единствено 1,8-литров вариант със 140 к.с. Паралелният хибрид с 95 к.с. се предлага само за версията седан.

  • Каросерия:

Въпреки че версията с четири врати изглежда доста динамично със скритите си ръкохватки за задните врати, гамата включва и варианта Type S с две врати. Насложените един над друг контролни прибори създават обстановка като в самолет. Необичайно голям обем на багажника се оформя под скулптирания му капак, който обаче ограничава видимостта назад. Благодарение на разположения под предните седалки резервоар за гориво, задните могат да се сгъват като кресла в киносалон.

  • Изработка:

Honda Civic е солидно изработен, само някои повърхности в интериора създават впечатление за надмощие на функционалността над качеството.

  • Безопасност:

С шест въздушни възглавници и серийна ESP, Honda Civic покрива съвременния стандарт за класа. При скъпото ниво Executive ксеноновите светлини са стандартно оборудване.
Ходова част: Honda Civic е безпроблемен автомобил, но ходовата му част е настроена с приоритет повече към динамиката, отколкото към комфорта, а кормилното управление е доста директно. Особено внимание трябва да се обърне на спирачките, които специално при Type R се използват доста интензивно.

  • Колко е надежден:

Според специалистите на Dekra под футуристичната стилистика на Honda Civic се крие един надежден и солиден автомобил. Проблеми могат да създадат единствено спирачките, които в спортната версия често са довеждани до границата на натоварването. Големите повърхности на предните светлини са предпоставка за повече удари от камъчета и проникване на влага.

  • Честота на повредите:

Според специалистите при пробег от 100 000км. до 150 000км. Honda Civic се представя значително по-добре от средното ниво.
Доклада от DEKRA за този конкретен автомобил може да видите тук!


Използвани са материали от www.ams.bg

Продава се от :

Автокъща Autoplaza

ВИЖ ОБЯВАТА ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ ЗА ЛИЗИНГ


close